.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس موضوع قله دماوند را بررسي مي‌كند

نماينده مردم آمل در مجلس گفت: نمايندگان مجلس موضوع اتفاقات اخير در مسير دماوند و حرف و حديث‌هاي پيرامون آن را به صورت ويژه بررسي خواهد كرد.

عزت‌الله يوسفيان ملا امروز در گفتگو با فارس اظهار داشت: هم اكنون نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي به خصوص نمايندگان مازندران شديدا اعتراض خود را در اجراي عمليات زيرسازي براي آسفالت مسيرهاي به اصطلاح صعب‌العبور كه گفته مسئولان اين امر است، اعلام كرده‌اند.

وي با بيان اينكه قطعا تمام نمايندگان مردم از تخريب اين اثر طبيعي و ملي به راحتي نخواهند گذشت، تصريح كرد: اين اعتراض نمايندگان مجلس در نخستين جلسه كاري مجلس پس از تعطيلات تابستاني در دستور كار نمايندگان خواهد بود.

نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: نمايندگان مردم در اين خصوص در تذكري از وزراي مربوطه براي پاسخگويي به مجلس توضيح خواهند خواست.

يوسفيان ملا اظهار داشت: اين سرعت و هجمه كاري نشانه غيرطبيعي بودن موضوع و سوء جريان را حكايت مي‌كند.

وي اضافه كرد: چرا بدون كار كارشناسي و بدون توجهي به مسائل زيست محيطي، سرمايه ملي و خدادادي مردم در منطقه را به خاطر منافع عده‌اي خاص ناديده مي‌گيرند.

نماينده مردم آمل اضافه كرد: هم اكنون آسفالت 400 تا 500 متر از كوچه و خيابان‌ها، ماه‌ها و سال‌ها حتي با پيگيري‌هاي زياد انجام نمي‌شود، چطور برخي از آقايان اينچنين شتابان و با سرعت تصميم بر آسفالت قله دماوند دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.